sweet day of nothing.

Idag är jag ledig. Första dagen på en veckas ledigt lite drygt och jag njuter till fullo. Har hittills inte gjort speciellt mycket. Solen skiner till och från ute, tänkte ta på mig bikinin och sätta mig ute, men har kommit på andra tankar. Dels jobbar jag med datorn, bokar besök.. snarare försöker hitta mailadresser och se om det finns möjlighet att besöka ställen i Geneve. Galet irriterad på saker och ting, folk som inte förstår! Nej tack, varför ska det finnas mailadresser när folk ändå inte svarar. Hög belastning my ass!

Nå väl.

Helgen spenderades i Stockholm hos my love. Det var en alldeles perfekt helg så här i mitten av sommarlovet, och jag kunde inte ana att jag faktiskt hade saknat honom så mycket som jag faktiskt hade gjort. Helt perfekt och nu räknar jag dagarna tills jag är tillbaka i Linköping igen!

Igår jobbade jag förmiddagen, sen åkte jag hem och gjorde ingenting. På kvällen träffade jag Malin och vi köpte med oss en pizza och åkte ut till Malmön för lite picknick. Trevligt tillfälle att snacka skit och skratta åt alla dessa tokiga saker som bara vi skrattar åt. Sen tog vi oss till Q8 för lite inhandling av popcorn och choklad och sedan åkte vi hem till Kolsva och kollade på Patrik 1,5. Alltid lika mysig film!

Det är The Hills-maraton på MTV. Kunde det passa mig perfekt eller vad?! En hel eftermiddag med Lauren Conrad, drama, bratiga personer i Hollywood hills. Nej, inget annat kunde passa mig bättre.. även om jag planerar att stänga av ljudet på TV:n och dyka ner i tredje delen i Twilight-serien. Det har inte blivit mycket läsande de senaste dagarna..

Imorgon ska jag spänna på brännan på baksidan. Annars kommer jag blekna fortare än en åksjuk person i Lisebergsbanan!

Förresten, vet att jag lovade Spanien-bilder, men de dyker upp på Facebook snart. Det har krånglat en massa, så jag har mest svurit och lagt ner! Inom kort!

Bisous!

/Ida


Körde på flätor a la Nicole Richie, Ray Ban Wayfarer, rutig sjal från MQ Herr, skinnjacka från H&M


Malin delade upp pizzan från Pizzeria En Till i Köping


Utsikt ut från Malmön, kl 21:30 en måndag i juli.


Jag var så här glad hela kvällen!


Slappar i soffan


Kommentarer
Postat av: jennie

hej!

lite mer uppdatering här va=)

en förstår precis hur det är när man jobbar,,men orkar ingenting när man kommer hem...

men det går bra allafall? så himla synd att du inte kommer till linnea i helgen ..kommer sakna dig! men vi får ta igen det om några veckor i linkan...när kommer du hit?

kramis

2009-07-16 @ 02:34:45
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0