Rainy days.

Jag undrar hur mycket regn det finns här i världen? Det var visst varning för höga flöden här i Svealand. Haha, höga flöden my ass! Det kommer ju stiga över huset om det ska fortsätta på det här viset! Inte populärt hos den unga damen på mossvägen, icke!

Idag har jag rört mig från sängen kl 11 imorse till soffan, samt ätit frukost med föräldrarna. Sen har jag degat i soffan hela dagen med datorn i knät och Änglar och Demoner i öronen. Sjukt spännande och nu är jag klar! Så vi ska kila till biografen när vi kommer hem från Spanien för att se filmen. Tänk, det hade jag inte kunnat lista ut i början. Vilka vändningar en bok kan ha! Därför jag älskar dem!

Annars lever jag på hoppet om att sommaren kommer bli bättre på alla plan. Vädermässigt mest, vilket jag antar att det kommer bli, kärleksmässigt vet jag absolut att det kommer bli! Om bara ett par veckor får jag krama om min prins på Centralen i Sthlm! Oh bananas, I miss him like crazy!
Vänskapsmässigt kommer det inte kunna bli bättre! Satan i gatan att jag inte kan ta bilen ner till Lotorp den helg vi bestämde, eftersom jag jobbar då. Känns inte så bra, och nu vet jag inte när vi ska ses! Kan väl förbereda er på att jag kommer krama er superduperbananascrazy hårt i augusti när vi ses igen! Räkna med det bruds!!!

Nu ska jag lägga mig ner och fortsätta läsa Twilight. Galet spännande! Haha, jag vet ju vad som kommer hända, men ack så annorlunda boken är i jämförelse med filmen. Stämmer ju inte alls på vissa plan. Såklart är det svårt att göra vissa scener kan jag tänka mig. Tur att filmen blev så bra ändå! Och tur att man hela tiden ser och hör Robert Pattinson när man läser Edwards repliker. Nörd? Yes yes, maybe so!

På onsdag säger jag hej då Sverige! Hola Espania!

Bisous!

/Ida



Vad ska jag göra med mitt hår? Klippa tjock lugg igen? Eller fortsätta spara ut den?
Säg ni vad ni tycker verkar passande så jag har något att fundera på!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej!!!

Så det är på onsdag du far,,gud va härligt!! lämna skitvädret i Sverige=p kan du inte försöka byta bort pass den helgen så att alla kan ses!!

ja ska oxå börja läsa twillight! vi kolla på filmen här om dan , hani hatade den o stängde av den efter 40 min:P men ja gillar den!

ha det bra! kram

2009-06-15 @ 08:04:33
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/
Postat av: Martha

Jag tycker du ska klippa lugg!! Skitsnyggt :) KRAM

2009-06-15 @ 08:52:22
Postat av: Linnea

hejhej! Jag har precis börjat med änglar och demoner, läste 200 sidor igår och är helt fast=) Måste verkligen se filmen när jag läst klart! Verkligen tråkigt att du inte kan komma till underbara lotorp men förstår dig! ha de superduper i spanien nu så hörs vi när du kommer hem! massa kramar!

2009-06-15 @ 17:54:12
URL: http://linin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0