Solbränna eller rödflammiga axlar?

Jag vet att det kommer övergå i det förstnämnda men just nu svider det fan bara av att jag har väskan över axeln. Nåväl, några dagars regn så kommer det lugna ner sig. Sen är det bara på't igen, nästa vecka! Man vill ju inte vara blekfis när man kommer ner till España.
Vad gör vi hela dagarna? Mikroplugg, mikroplugg, mikroplugg!
Jösses amalia, det är bara substitutionseffekter och budgetkurvor i huvudet på mig. Dags att försöka skrida till verket och slå till bonden Aron så att han tjänar lite pengar på sin äng. Eller vad säger ni?

Solen har stått som en glödlampa hela dagen, igår också, och i förrgår. Yes, därav min svidande bränna. Inte bara jag dock, fler med mig. Har fått mig en trevlig rand på ryggen, så halva är solbränd eller halvrödbrun.. den andra halvan är ljusbrun. Här måste man ju jämna ut! Nehej, vi skulle vara instängda i a-huset resten av veckan.. okej. Då förstår jag! Mikrotenta på fredag var det ja!

Nu är terminen snart över. Känns ju inte fy skam med lite semester, och vad ska jag göra veckan innan jag åker till Spanien? Jo, jag ska fixa till lite besök för vår FLiNS-resa. Och en massa annat som måste fixas.
Men nu ska jag njuta av sista tiden här i Linköping, det gäller att ta vara på umgänget när man har tillfälle. Sen kommer det dröja tio veckor tills vi ses igen. Hur ska det gå?

Mitt sällskap för kvällen har somnat i sängen. Tvivlar på att jag får liv i honom, men kanske.
Imorgon är det fullt ös med möten till höger och vänster. Samt inklämning av lite plugg där emellan. Kött fy fan! hahahaha!

Adressändring samt maila SSR står på schemat nu!

Bisous!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

hello bruden. Ja det gick rätt bra, men sjukt svåra är sonesson säger jag bara. nu har vi varit i lamobhov och lekt med barnen! fast det var inte så många där så vi fikade mest :) ses imorgon stumpan! kram

2009-06-01 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0