Sommarlov...

... ja nu är det sannerligen sommarlov!
Sitter här hemma i soffan och tittar på när mamma städar min garderob och byrå. Varför jag själv inte gör det är en fråga, men det är frivilligt från hennes sida. Jag är bara smakråd och säger släng eller spara. Kan tyckas bortskämd, och jag hade tänkt göra det själv, men då hade det inte blivit gjort idag. Det vet vi alla!

Ett år har gått i Linköping. Jag har träffat de underbaraste flickorna, lärt känna så många olika människor från olika program och träffat personer som fått min värld att skaka, på både gott och ont.
Jag har haft tentor som har gått åt pipsvängen, jag har haft tentor som var a piece of cake! Detta året har vart riktigt roligt och jag längtar redan till augusti!

I fredags var det sista tentan och sedan Sommar-X. Det var en riktigt rolig fest och så mycket folk på så liten yta hemma hos Elin har nog aldrig skådats. Bra avslut på året och jag hoppas nästa år kommer bli lika rolig som föregående!

Här kommer lite bilder, och så får ni ha en trevlig sommar. Såg nyss att jag inte kan komma till Linnea den helgen vi bestämde! Så tråkigt, men det är enda helgen jag jobbar, så tyvärr. Känns supertråkigt, men inget jag kan göra!
Vi ses i augusti!

Bisous!

/Ida















Kommentarer
Postat av: Sara

Nej var tråkigt att du inte kan komma. Du får komma ned nån annan gång annars istället. :)Nu är det sommarlov!!! Kram

2009-06-07 @ 21:10:25
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0