telefonkö!

Här sitter jag i telefonkö till SAS och solen skiner ute! Ingen tvekan om vart jag hade befunnit mig utifall det hade vart mer än 15 grader ute!
Nå väl!
Imorgon lämnar jag Sverige för en sejour i Espania. Ska bli sjukt härligt, och jag ska ladda om batterierna ordentligt!
Så Martha tycker att jag ska klippa lugg.. jag som nyss börjat spara den ordentligt. Men samtidigt, det är ju faktiskt riktigt coolt med lugg och jag trivs ju jättebra i det. Får se hur jag gör i augusti när jag ska tillbaka och klippa mig!
Jag tycker det är supertråkigt att jag inte kan komma till glorious Lotorp, men det är enda helgen jag jobbar, och vill verkligen inte byta bort den. För det är ingen annan helg som passar. Helgen innan befinner jag mig högst troligt i Sthlm! Det är som det är, vad ska man göra åt det liksom? Jag har inga andra helger där jag jobbar, om jag inte byter till mig lite tider dvs. Men det är lättare sagt än gjort!
Ni kommer få superroligt ändå, jag lovar! Även om jag vet att min plats i gänget kommer vara som en stor tom bubbla, and I will miss you guys supermycket! Ska tänka på er och ni får skicka många SMS och MMS den helgen. Hoppas ni tänker på mig med, där jag sitter på kontoret med ingenting att göra!

Alltså, den här SAS-killen kunde ju ingenting om det jag hade att fråga om. Han skulle ringa tillbaka. Jag har fått skavsår i örat! Om SAS säger att de ska ta hand om allting, varför får man inte en bekräftelse på det då? Tröttsamt!
Han lät förresten som Sverker i Plus. Komiskt!

Packningslista? Nja, inte den här gången. Vet i princip vad som ska med och så vidare. Inte så mycket krävs när man ska på solsemester!

Åter igen 29 juni, då blir det säkerligen ett litet inlägg!

Ta det mañana!

Bisous!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

ha det UNDERBART i españa nu min vän! vi får höras på tele när du kommit hem i stället! kraaaaam

2009-06-16 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0