They bring me to you.

My thoughts gather themselves
They bring me to you
As light shines through the window
I'll think of you
My sweet, my love, my everything


Här sitter man. Lite dåligt uppdaterat på sistone, jag vet. Men vart finner man inspirationen när det regnar ute, man klipper gräsmattan och sover!?! Inte finns den någonstans.
Men nu tjingade det till inne hos mig och idag förärades ni med hela tre inlägg. Galet roligt eller hur?!

Kanske måste berätta att min nya förälskelse har gått till singer/songwritern Joshua Radin, så underbar. Hans förra platta ligger på Spotify, plus en EP. Så om ni får chansen, och kommer ihåg, ta och lyssna på honom. Ni kommer gilla honom, jag lovar!

Annars är allt som vanligt hos mig. Saknaden kväver mina lungor till små små skrynkliga ballonger, ni vet såna där jättesmå som inte går att blåsa upp! My sweethearts, I miss you girls and boys (om några boys läser denna förutom den boy jag verkligen verkligen saknar!)

Snart är det Spanien. Känns härligt att komma bort lite, särskilt eftersom vädret i Sverige just nu är tristare än öknen i Sahara! Sen blir det till att jobba och åka till Sthlm och Göteborg. Sen är sommaren över och jag kommer vara så glad över att återvända till Linköping. Inte menat så, jag älskar att vara hemma i Kolsva, det är lugnt och stilla, jag behöver inte använda hjärnan till så djupa funderingar vilket är sjukt skönt, men samtidigt har jag ju mitt liv i Linköping nu.
Får göra det bästa av min situation här, för vips så är det augusti!

Kanske dags att släcka lampan nu, imorgon är det söndag och jag ska fortsätta läsa som en besatt i Twilight!

Bisous!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0