Uttråkad?

Nej inte speciellt!

Här hemma finns det alltid saker att göra. Idag har jag bakat en kladdkaka, tittat på säsong ett av Allo Allo, pillat med datorn, hjälper just nu pappa och mamma att föra över lite ljudböcker till deras telefoner. Vad gjorde de innan jag kom hem? Ingen aning, men nu är jag här och då löser sig alla tekniska problem!

Själv lyssnar jag just nu klart på Änglar och Demoner. Det har tagit lite tid, men nu lyssnar jag som en tok. Det är sjukt spännande, men det är svårt. Speciellt när folk skriver i örat och ber en att göra det ena och det andra så man tappar fokus på vad Robert Langdon just då hittade på!

Om en vecka åker jag till Spanien.. håller på att mista förståndet pga saknad av min Mr Right! Yes, I miss you baby!

Solen har gått a-wall och jag hade visst jävligt mycket tvätt med mig hem!

Bisous!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

hello vännen!

du verkar vara busy busy hemma i kolsva :) härligt!

har du tid att höras något på telen någon dag? skulle vara kul att prata lite :) kramis!!

2009-06-10 @ 21:09:17
URL: http://marthakastman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0