AAAAH!

Det här är helt galet!

1. Jag ska på The Hives den 26 mars, vilket är om 14 dagar!

2. Jag ska åka till Spanien i tio dagar i mitten av juni!

3. Jag ska se Madonna i sommar, 8 augusti närmare bestämt!

4. Jag ska se U2 1 augusti!

5. Jag ska se Coldplay 22 augusti!

Mitt 2009 kommer ju klassas som Top Notch! Världen kunde inte se bättre ut! 
(Jo ett tillägg hade vart om jag hade kunnat följt med päronen + syster på Bruce Springsteen 5 juni, men jag skriver ju mikrotenta istället. Kanske inte riktigt är lika kul!)

(Tillägg 2! Hade det inte blivit Spanien, hade jag åkt på Peace & Love i år igen. Då hade jag fått sett bl. a. dessa härliga killar i Mötley Crüe!)



Nu blir det plugg hela eftermiddagen!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj det var många saker du skulle på. Jag har inget inbokat. :( Men hoppas innerligt på en utomlandsresa. Krams

2009-03-13 @ 16:20:09
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Martha

samma här! inget inbokat! johan däremot ska också på U2 i augusti.. de fick tag på biljetter imorse! hade du åkt på peace hade du träffat min syster, som ska dit.. hon gillar också de där grabbarna på bilden! jag har aldrig hört dem! haha KRAM

2009-03-13 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0