All eyes on me.

Det är ett jävla skitväder här nere i Linköping! Det kommer smått smått snöande, vilket inte uppskattas då jag faktiskt tänkte slänga på mig craftdressen och ta en runda. Ser inte inbjudande ut nu, men kanske ska göra det ändå. Behöver verkligen rensa huvudet ordentligt. Har så mycket att tänka på just nu, vet varken fram eller tillbaka. Så det ska jag göra så fort jag har skrivit klart här.

Idag blev det lite sovmorgon, en timma längre än jag hade tänkt mig, men jag hann det jag skulle ändå. Sen hade vi tre timmars föreläsning om varumarknaden och penningmarknaden. Sista 45 kände jag mig sömnfärdig. Klarade mig! Imorgon ska jag sitta i skolan nästan hela dagen, plugga till omtentan. Jag måste verkligen satsa så hårt nu. Känner ju inte direkt att jag vill komma tillbaka i augusti med en omtenta hängades över mig. Förresten så ligger den nog helgen vi ska på Madonna, så jag är piskad att klara den nu. Vilket jag ska göra, nu när jag sliter håret av mig och pluggar som en tok!

Nej, det ser inte välkomnande ut ute.. jag vet inte om jag vill gå ut. Det är kallt, det snöar (?) och jag känner mig allt för lockad att sitta inne med lite tända ljus och min braiga bok. Det ska jag förresten göra nu direkt, beställa Twilight-serien från AdLibris. På engelska då förstås.
Sen ska jag flyga mig över Atlanten till Robert Pattinson och låta hans underbara kropp omfamna hela mig!
Obsession, yes yes! Nördig? Oh yeah! Så skönt när man har en crush på en person man inte kan få, då går det alltid bra och man spiller inga tårar av olycka!



Idag hade jag lockigt hår och Sex Pistols-tishe på mig. Jag längtar till vårvärmen!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0