Celebration.

Celebrate good times come on!

Tentan är gjord! Jag kan andas ut och fokusera på Makroekonomi och projektarbetet. Känns bra faktiskt, är nöjd och jag känner att jag inte hade kunnat plugga mer. Så vi får se hur det kan gå helt enkelt. Kan gå bra kan gå åt fanders. Men förhoppningsvis går det bra och jag kan lägga det bakom mig och inte behöva fundera på det över sommaren.

Jag har nyss kommit hem från Tornby, Lina och jag var där för nödvändiga saker så som att lämna tillbaka ett bord på IKEA, handla vin på Systemet och kika runt i affärer inne i IKANO-huset. Jag köpte en klänning/tunika på VILA, så mycket snyggt jag såg därinne. Den affären är top notch faktiskt, det finns det mesta av behagliga saker. En skitsnygg skinnjacka såg jag också, en kort modell, men den kostade 1200:- så det får bli ett senare klipp. Om den finns kvar, annars är det som det är. Hade vart jävligt snygg utanpå min nya klänning, men men. Så ikväll blir det HawaiIE på NH med Lina och Elin, Camilla och deras Bryssel-vänner. Det ska bli kul, jag är laddad. Känns som att man får bli full och ha den vanliga vad-gjorde-jag-igår-ångesten imorgon, utan den bidragande jag-måste-ju-faktiskt-plugga-ångesten. För det måste man få ha ibland!


Multitasking!

Nästa helg kommer syster hit, det ska bli skoj. Hon är just nu as we speak i Uppsala på DM. Jag är lite nervös jag, för prisutdelningen borde vara nu snart. Hoppas verkligen att de går vidare till SM! Så jag väntar lite nervöst på ett sms där det står: JAAA VI VANN!
Annars ska jag nog börja göra mig i ordning! Högklackat eller inte högklackat? Jag vet ju hur det kan bli. "Aah, mina fötter tar död på mig..." Eller så ser jag till att hitta något som upptar mina tankar från mina fötter! Det lät som en plan! :)


Alltid bra att ha partylistan igång på Spotify!

Nej som sagt, dags att göra sig lite evening-fräsh.

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det kändes bra!

Ta högklackat, det ska jag ikväll. :)Kram

2009-03-21 @ 16:29:34
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är med på din ide om att hitta något som gör att man inte tänker på onda fötter=) haha, ikväll är det pepp pepp pepp som gäller :D syns senare! kommer bli awesomeee=)

2009-03-21 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0