Disaster!

Vad är det frågan om? Vad är det för något som händer med vädret? Ska man inte kunna plocka tussilago snart? Det går ju faktiskt inte när det ser ut så här ute!


Men men, man kan inte styra över vädret, så det är ingen idé att börja klaga. Det jag inte vill är att detta smälter och blir slask som sedan fryser till is. För då får man gå igenom allting igen, det här med att cykla så försiktigt att man nästan inte rullar framåt. Nej tack! Längtar till våren, så mycket nu!

Skolan idag, räknat Sonesson inför omtentan nästa lördag. Jag blev sjukt trött när jag kom hem och satte mig ner. Så där så att jag skulle, om jag bara blundade, somna på stört. Men det ska jag inte göra. Ikväll blir det bio med Martha, men först ska jag beställa böcker från AdLibris. Väljer det istället för att köpa dem på Akademibokhandeln.
Imorgon blir det till att göra lektionsuppgifterna och sen lektion i två timmar. Förmodligen lite att läsa när jag kommer hem sen. Men plugga bör man annars... får man inget CSN(?)

Kommentarer om min blogg.. det uppskattas även om det är någon jag inte riktigt känner som läser den.

Ikväll är det Grey's Anatomy också, får icke missas!
Hittade förresten den här bra låten på YouTube, som jag inte hört på länge. Videon är så sjukt härlig och låten är superkärleksfull! Lyssna på texten! Hoppas ni gillar den!

På återseende!

/Ida

 

Kommentarer
Postat av: Henrik Grundstrom

Det är en av mina favoritlåtar, hade nästan glömt bort den, det var väldigt länge sen jag lyssna på den,taack!

Kram

Henrik

2009-03-12 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0