förundran

Ni vet hur man tänker, att alla de stora ska vara ytliga och bara bry sig om sig själva och inte den lilla människan som jobbar för att deras design ska vara den bästa. FEL FEL FEL!
Jag följer ju The City, vilket är en serie som går på MTV om en tjej som flyttar från LA till New York för att börja jobba hos Diane Von Furstenberg. Man kan tro att man aldrig får träffa just huvuddesignern, jag menar, det är ju inte en personal på 20 personer direkt. Nej, hon är med, pratar med de som knappt har något med kläderna att göra. Så underbar människa, jag ska också bli som Diane Von Furstenberg, förutom den delen att jag inte kommer designa skitsnygga kläder! Men så där uppmärksam på alla som jobbar för mig, vara mån om att till och med tjejen i kopieringsrummet är lika mycket värd som min VP. Det är när det är sådana arbetsförhållanden som man uppskattar att komma till jobbet!

Annars har min dag börjat bra, men jag saknar solen! Det ligger ett tunt molntäcke på himlen. INTE OK! Jag behöver solen, den är min  vän i nödsituationer som det är just idag, sista dagen innan tentan. Nu har jag lite ont i magen!
Men, jag kämpar på idag och imorgon ska jag försöka göra mitt yttersta till att klara tentan! This is it!

Kl 12 ska jag möta Lina i skolan för att köpa biljetter till lördag, och innan dess ska jag helst ha läst klart i microeconomics! Stress!
Sen ska jag sitta fram till halv sex då jag ska till Campushallen och köra Linneas pass, det ska bli roligt!
Sen är det hem och slappa framför Så ska det låta!

Imorgon gäller det!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till imorn! Det kommer gå jättebra den här gången! Kramis

2009-03-20 @ 21:31:11
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0