Good morning sunshines!

1. U på tentan! Jag hade väl inte trott något annat, med tanke på mitt januari och hur det tedde sig. Jag var väl förberedd på ett U och därför är jag inte ledsen! Så fan om ni andra säger: "Men åh, vad tråkigt!" För det är faktiskt inte tråkigt. Jag kunde det ju inte, så hur skulle jag då fått ett G??? Rättvist bedömt!

2. Jag börjar bli lite irriterad över att FLiNS inte hör av sig. Säger man i början av veckan räknas det måndag fram till och med tisdag kväll. Säger man i mitten av veckan hör man inte av sig förrän onsdag fram till och med torsdag eftermiddag. Säger man i slutet av veckan, ringer man på fredagen! Vet man inte när man ska höra av sig säger man fanimej ingenting! Jag börjar bli nervös! Även om jag inte riktigt bryr mig så mycket än.. Jag har lite inställningen - kommer jag inte med, så kommer jag inte med. Fine liksom! Kommer jag med, AH WOHO! Förstår ni?! :)

3. När kommer våren???

4. Nu är det omtentaplugg för fulla muggar! Den 21 mars ska jag naila den där tentan, so help me god!

Hoppas ni får en trevlig torsdag!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0