Hey little world!

Ni lever ju i Hivesland nu, med den fantastiske, den oumbärlige, den störste av dem alla:
HOWLIN' PELLE ALMQVIST!

Jag säger ingenting, mer än att jag fortfarande är i extas. Det var sjukt bra i torsdags, jag kan inte beskriva det. Det är lite så, man måste ha sett The Hives för att verkligen förstå. Därför är jag så där jättesnäll och bidrar med en video!



Nu kanske ni förstår lite i alla fall! Faktiskt filmat av mig själv i torsdags!

Annars har helgen vart helt underbar! SysterYster Emma har vart på besök och vi har mest chillat och shoppat järnet. Det blev lite saker men allt var så klart nödvändigt haha! Vi hann ner en sväng idag också, och jag köpte ett par Björn Borg-skor. Så fina men ack det är vita tygskor så jag känner att jag vill lugna mig lite med dem. Vill inte att de ska bli förstörda det första de blir!
Det sköna med hela helgen var att vi tog det lugnt bara. Okej, vi äger ju när vi går ut såklart, men ingen av oss kände riktigt för det och eftersom det blir draget på skalet nästa helg, så var det nog inte mer än rätt att vi chilla lite på det planet. Det blev Nilecity och Smala Susie istället, så klart en given grej när det kommer till oss två! "Säg ett datum"

Så nu är jag ensam igen. Åker i och för sig hem på onsdag igen, och kommer tillbaka på söndag. Fjällen nästa, så nu är det hårdkörning i skolan! Ska ju kombinera fjällensemester med tentaplugg. Hurra! Hoppas min motivation finns uppe i Skalet så det verkligen går kanon på tentan. Tänkte att jag skulle ha allting inpräntat innan påsk! Ett bra mål måste jag säga! Kan en del redan nu, men fortfarande lite småsaker som jag måste fixa. Ska räkna om alla lektionsuppgifter också, så jag har dem fixade! Det här ska gå vägen! Vem är med mig?!

Jag ger er lite bilder här också, från torsdagskvällen och lite på det jag handlade igår och mina nya skor!

På återseende!

/Ida








Mina Nya Skor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0