Inte fler dagar som gårdagen.

Jag vet inte vad som hände! Pang boom på morgonen fick jag hysteriskt ont i magen, kände mig konstig i hela kroppen, men åkte till skolan ändå. Det blev inte bättre. Snarare gick det åt andra hållet. Fan också! Jag hade frossa hela eftermiddagen, ont i hela kroppen, kunde inte äta knappt. Jag försökte klara mig ändå!

På kvällen hade vi FLiNS-årsmöte, vilket var trevligt och vi i FLiNS 09/10 röstades in med ett rungange JA! Kändes ju trevligt och jag vet att vi kommer göra ett riktigt bra jobb. Mycket att planera och anordna, men det ska bara bli roligt!
När jag kom hem var det som att trycka på en knapp! Pang boom (igen) så mådde jag ännu sämre. Var tvungen att ta mig till Ladan för att handla lite, men det var nog mitt livs svåraste mission. När jag kom hem däckade jag i sängen och frös ihjäl!
Somnade vid 21 och sov fram till kvart i åtta. Då höll jag på att svettas ihjäl istället. Bra kombo!
Skulle egentligen ha åkt till Norrköping idag för att jobba med projektet, men jag har hittills inte orkat ta mig ur sängen och kände väl att en tripp dit kanske skulle få mig att relapsa! Så jag sa ifrån och tänker nu sitta här hemma och försöka finna lite fakta. När jag har orkat ta mig upp dvs.

Tänkte ta mig till skolan imorgon, och på torsdag kommer Emma hit. Komiskt är att hon hade gått hem från jobbet igår för att hon kände sig konstig och hade frossa. Idag mådde hon bättre, hade jätteont i halsen men ingen feber. Tur det, hon måste komma hit! Kanske får bli en lugn helg trots allt! Men så roligt att hon kommer!

Nu ska jag försöka ta mig upp och fixa något till frukost.

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0