Like Needles.

Vad är dealen med detta väder? Det är mars månad = slut på snö! Jag är besviken, vädergudarna, jag är grymt besviken! Här kommer man till skolan med skinnjackan på, känns hur soft som helst, man har lite spralliga vårkänslor i kroppen, man upptäcker solen skymtandes alldeles bakom molnen. Nehe, ut från föreläsningen i hagel och cykla hem. Det tog fan dubbelt så lång tid, jag hade fysiskt ont i ansiktet när jag kom hem. Det var inte uppskattat, det lovar jag!

Sen dess har jag ätit, även om jag börjar bli lite hungrig igen. Min morgon började ju siså där. Klockan var ställd på 06:00 och när Hakuna Matata började plinga så tänkte jag snooze i 9 min. (min telefon har 9 min inställt, fråga mig ej varför).. Jag tror att jag tryckte snooze i allafall.. uppenbarligen inte eftersom jag slog upp ögonen 1½ timma senare! PANIIIIIK! Fick kasta mig upp, in på toa, fixa fixa, skicka sms till linnea samtidigt som jag borstar tänderna och dricker yoghurt direkt ur förpackningen. Det kändes lite white trash över det, men vad sjutton skulle jag göra? Det var ju PANIIIIIK! Nå väl, vi kom till mötesplatsen ungefär samtidigt och väl i skolan upptäckte vi återigen hur ovärt det är att köa för biljetter. Kvart i tolv var det som myror till en sockerbit. Sjuuuukt, folk bara panik:ade fram och vi med. Nu har vi i allafall SunTrip-biljetter, så på lördag är det "Spring break WOHO"!

Nu är jag fortfarande lite vilsen, borde ha dammsugit för längesen, borde ha tagit reda på mina väskor för längesen, borde vika in tvätten, borde diska! Jag borde börja med att resa mig från fåtöljen!

Jag har en sjuk längtar efter.......... ja vadå egentligen? Det brister snart!
 På onsdag blir det bio, det ska bli trevligt! Jag borde egentligen sova, för trötthet verkar slå hårt till när man försover sig! Otakt!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

taack! Jaa vi tar igen det i helgen, då blir det full fart igen! ses snart, laddar för fika och bio nu jag :) KRAM

2009-03-04 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0