Movie soundtracks.

Ja, det är just vad jag lyssnar på nu. Via Spotify såklart, där har jag hittat mina movie classics! Så underbart! Just nu är det Titanic - main theme! Aaah, börjar nästan gråta när jag hör den. Så underbart fin film det där!
Nåväl! Vad har jag gjort under min dag? Jag fick en härlig morgon, lååång och god frukost som jag prioriterar högre än någon annan måltid förresten. Jag skulle kunna skippa allt annat för att få låååånga och härliga frukostar varje dag. Det får jag iofs när jag äter själv, men ja. Ni vet hur det kan gå ibland.
Sen hade vi lektion mellan 10-12, och jag förstår verkligen vad vi håller på med. Jag älskar Makroekonomi, mest för att jag förstår, men lite för annat också! Det gick bra för oss med uppgifterna, vi hade väl i princip rätt på de flesta. Rooligt!
Sen satt jag kvar och sällskapade med Martha, Jennie och Emeli under lunchen och cyklade sedan hem i motvind! Hur kan det blåsa storm och träden är typ kav lugna! Jag förstår ingenting! C'est impossible! Men men, det gick tungt hem idag och jag hade öronvärk när jag kom hem. Solen sken, jag hade ingen mössa, det blåste storm = Ida får ont i öronen! Ergo jag måste ha mössa varje dag!

Efter jag kommit hem, ätit härliga spaghetti och köttbullar, har jag pluggat. Läst om två kapitel som jag inte riktigt förstod, slumrade lite i fåtöljen, läste igen och nu sitter jag här. Jag gav upp för en kvart sen kanske. Kände att det inte riktigt gav så mycket att sitta och nicka med makroboken i handen. Men jag har kopplat greppet om kursen och vill bara ha reda på tentan så jag kan börja återfokusera på delarna för omtentan. För 99% säker är jag på omtenta, det kan jag säga!

Ikväll blir det bio med alla flickor. Fika innan. Män som hatar kvinnor! Härligt, hoppas den är lika spännande som boken!

Nu ska jag diska och lyssna vidare på mina movie classics. Ooh, nu blev det Love Actually, härligt!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0