Ny vecka...

...nya tag!
Dags för en ny vecka återigen. De bara rusar förbi måste jag säga. Kan kännas lite smått stressigt, men samtidigt varför inte? Det innebär ju bara att våren faktiskt bara kommer närmare!
Den här veckan innebär plugg plugg plugg. Jag ska bo i skolan mellan 8-17, ev hoppa över föreläsningarna. Jag känner att jag behöver få plugga utan avbrott på 3 timmar. På lördag är det dags och jag måste verkligen fixa den här. Annars blir det till att göra den i höst och vem vill det? Nej tack! Vi kan bara hoppas på en lite lättare tenta den här gången. Det skulle inte vara mer än rättvist!

Sen är det bara att åka hem, vila en timma och sen sätta igång med makropluggandet. Klart, på kvällen ska vi väl försöka få till någon sorts tillställning där vi får ösa ur oss det mesta av den lilla energi vi har kvar! Men sen är det makroplugg/projektarbete som gäller. Förutom att Emma kommer den 26e, vilket kommer bli så JÄVLA ROLIGT! Längtat i över en månad nu! Det kommer bli klock, hoppas att The Hives spelning blir som på Cirkus, det är när det är så intimt som de är som bäst!

Imorgon ska jag sitta i skolan från 8, sen har vi föreläsning kl 12, som jag faktiskt tänkte gå på. Sen tänkte jag sitta kvar till kl 18 tror jag. Jag måste få ut det mesta av veckan. Hoppas verkligen att mina böcker kommer imorgon!
Nu ska jag läsa lite i Che Guevara, sen ska jag sova!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Yes, men nu behöver jag inte ha det längre. :) Kram

2009-03-16 @ 18:33:30
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0