Oh dear god!

Jag känner mig lite halvseg idag måste jag villigt erkänna. Plus att jag senare ska ta X antal tramptag med sikte Ryd! Det blir häng där, plugga ska jag också göra. Kanske äta någonting. Just nu har jag ätit frulle och sitter med min skål med Smarties. Det var ju en livräddare i dessa tider kan jag säga.

Gårdagen var supertrevlig. Jag fick besök av mamma och pappa och Sixten, vilket var jätteroligt. Fick upp nya gardiner och dukar och vi lagade mat och hade det trevligt. Så nu är det så himla fint här hemma. Ljust och vårigt! Nu fattas det bara att det blir musöron på björkarna och tussilagona börjar sticka fram i dikeskanten. Så är våren här på riktigt!

Igår kväll blev det Schlagerkväll hos Lina. Det var mycket trevligt, med vin och flickiga skrik så fort E.M.D kom fram på rutan. Vem gillar inte axelrycket liksom? Hett, eller hur Elin!?! Dock vann fel låt, även om den kanske kan skrälla i Eurovision sen. Det kan vi aldrig veta. Mer öppen tävling än den i år har jag nog inte vart med om faktiskt.
Sen blev det dans i Linas rum till alla tiders schlagerlåtar och sen tog vi oss de knappa två meterna till HG och dansade. Det var roligt!

Allt som allt blev gårdagen riktigt lyckad och jag är så nöjd över den här helgen! Nu ska jag diska upp frukostdisken och sen blir det till att räkna lite elasticiteter. Det känns som att skolan kommer bli mitt hem den här veckan! Jag måste verkligen köra hårt nu! På lördag gäller det!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast låten som vann är ju också bra tycker jag. Det var många bra bidrag i år. Mer än vad det brukar vara. Fast skönast var ju låten tingeling tingeling. :) Kram,

2009-03-15 @ 15:46:49
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0