Oh happy day!

Ja, bakis har man väl vart några få gånger i sitt liv, och varje gång tänker man att den där sista ölen var nog rätt onödig. Så sant som man tänker, det var fan onödigt. Men vad gör man när man är törstig? Jag ville väl inte ha vatten! Inte i stundens hetta, även om det hade vart ett smartare drag.

Gårdagen! Suntrip - Springbreak USA! Det var så roligt. Det var beachfolk, cheerleaders och andra tjohalare som man inte riktigt visste var de befann sig i världen! Förfesten hos Jennie var vild och galen, med dans och hög musik. Vi klarade deadlinen med några minuter och det var ju bra gjort. Riktigt lyckad kväll, riktigt rolig "kravall"...

Idag var det mindre roligt. Ja som vanligt när man har vart på en riktigt rolig fest. Man kan le åt minnena från gårdagskvällen, men man ler inte åt huvudvärken och den torra munnen som suktar efter vatten. Hjälps det? Nja. Marthas place och det blev pizza för resten, för mig blev det 5 cheeseburgare. Jag var sjukt sugen och jag fick stilla mitt sug också! Det var gott!
Sen blev det fika hos Lina vid fyra, goooda muffins och kakor.

Nu ligger jag här, har precis lagt på luren efter snack med mamma. Så nu ska jag förmodligen titta lite på film. Vet ej vilken än, men någon blir det väl. Sen sova, imorgon är det dags att ta nya tag i livet. Annars kanske jag ska läsa lite i Nikki Sixx's bok. Det var bra längesen.



Det är fantastiskt när en och samma person kan hålla på med fyra böcker samtidigt. Det blir aldrig klart!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0