Oj oj!

Spännande film! Otäck men otroligt bra. De missade nog ingenting där tror jag! Men nu är man lite rädd av sig av naturen, så det blir att ligga under täcket inatt och krama nallen hårt tror jag! Först blir det ett Vänner-avsnitt innan jag ska sova, så det blir lite annat att tänka på.

Trevligt hade vi och jag säger bara att jag rekommenderar verkligen den här filmen! Har ni läst boken, se den! Har ni inte läst boken, se den och läs boken sen!
14 maj har Änglar och Demoner premiär! Ska ses!
17 juni har Harry Potter och Halvblodsprinsen premiär! Ska ses efter Viva España!

Imorgon blir det till att vänta på flins-samtal (hoppas jag), plugga och stan. Sen får man väl det glada beskedet om ett U på tentan också! Soneson, I will return to you! :P

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0