Sicko!

Nu har jag fixat mina kommentarer också. Namnet syntes inte alls, samma färg. Men nu är det svart där och allt syns. Jag är nöjd!

Annars är vädret grått och trist, men jag är hyfsat nöjd ändå. Ska kanske baka något senare. Annars bakar jag imorgon som en paus i allt plugg. Framför allt ska jag storstäda imorgon. Kanske tar toaletten redan ikväll, där inne spelar ljuset ingen roll. Annars gillar jag att städa på förmiddagen, då blir det liksom av. Så det blir nog till att ställa klockan på 8 imorgon och ut med mopp och dammhink innan frukost. Då kan man nämligen ta en avslappnad frulle innan man sätter igång med storplugget. Ska räkna klart alla Sonesson imorgon samt hinna skriva rent mina anteckningar från Makrokursen. Ev. hinna läsa någon innan ögonlocken slås ihop för dagen!
Så ser min plan ut för morgondagen, oj oj. Men det kommer kännas givande och jag har ju egentligen inget annat val än att plugga arslet av mig, ursäkta min rena svenska! Jag vill liksom inte göra den här tentan i augusti igen. Då klassas jag, i mina ögon som lite av en loser!

Men nu ska jag sätta fart. Måste diska och ska byta lakan också. Det är så bra att päronen kommer på lördag, mamma kommer hit med ett par lakan, som hon villigt erbjöd sig att tvätta, och nu får jag tillbaka dem. Ska nog skicka hem dessa med henne. Får ju ändå tillbaka dem när jag kommer hem från Vemdalsskalet! Det gäller att uppskatta den hjälp man kan få!

Ah, Vemdalsskalet är bara 3 veckor bort! Så härligt ska det bli. Längtar, även om jag ska sitta med Makroboken i högsta hugg, men vad gör det?! Solen skiner över Hovde och det är perfekt temp i snön! Ah la dolce vita! 
Bara atmosfären får en ju att glömma tentastress och faktiskt se det roliga i Makro. Nu tycker jag iofs att Makro är roligt när jag väl förstår, vilket faktiskt har vart en vanlig företeelse senaste veckorna, så om NEK:en bara bestod av Makroekonomi skulle jag definitivt välja den!



Nej, diska var det ja!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Martha

justja, du ska ju till vemdalsskalet!! jag vill också :) kanske vi nästa år kan planera en tripp med alla tjejerna?! FATTA VAD KUL :D:D kraam!

2009-03-12 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0