Självinsikt?

Hittade den här listan på en av mina vänners bloggar... tänkte det skulle vara roligt att skapa lite självinsikt hos mig själv.. och ni andra kan säkert lära er något som ni inte visste om mig! :)


Lovar du att vara ärlig? Ja varför inte?!!
Du heter: Ida
Smeknamn: Min syster kallar mig Idor ibland, annars njae inget speciellt.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah med Jeff Buckley
Beroende av: Min dator och mobiltelefonen!
Vem behöver du mest just nu:  Min syster och mina vänner!
Vad tror folk om dig? Att jag definitivt inte är 23, snart 24. Förhoppningsvis att jag verkar vara en trevlig person
Stämmer det? Nej jag är faktiskt 23, snart 24! Men jag är en väldigt trevlig person!

Vad får du oftast komplimanger för? När jag gjort något snällt för någon annan kanske?
Vad säger du för att imponera på någon? Jag gillar inte sånt, vill jag imponera på någon är jag mig själv, annars kan det ju lika gärna vara!

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv, trevlig, öppen och inte ha ett EQ på -10!
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer titt som tätt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nu är det hem till gården. undrar om det har hänt något sen sist jag kollade, för ett år sen" 
Var bor du? Linköping

Trivs du där: Ja det gör jag.
Äger du några converse: Yes, två par, dock använder jag enbart ett.

Sprit, cider, vin eller öl: Vi säger väl allt! :)

Brukar du bli för full: Haha ja det har väl hänt några gånger!
Vad har du för mobil operatör: TeliaSonera

Är du allergisk mot något: Lite mot kiwi, men äter det ändå!

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Att klara Makrotentan samt Mikrotentan nu i vår!
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Ida! Hallooo?

Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Usch då, men hoppas det inte blir värre!
Antal timmar sömn inatt: säkert 10 timmar

Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: Ja alltid lite före
När mår du bra: När jag ser ett av mina favoritband live, när jag umgås med vännerna
När blev du fotad senast: I lördags, av mig själv haha

Hur känner du dig nu: Seg, men på bättringsväg
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Mina egna är beniga och alla andras är hyffsat osexiga!

Vad saknar du: Värmen och min syster!

Hade du en bra kväll igår: Nej jag hade frossa och mådde allmänt bläsch

Favoritdryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja, så ofta jag kommer ihåg! :)
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22-23 där.

Är du blyg? Det beror lite på, men oftast inte

Sysslar du med någon idrott: Inte längre tyvärr
Vill du hellre ha mail än brev: Mail är ju praktiskt, men att få ett brev är ju alltid trevligt och mer personligt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej absolut inte!
Har du spytt offentligt: Ja på Peace & Love 2008
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Inse hur man faktiskt ska bete sig gentemot en tjej!
Är du nöjd med ditt liv: Ja det går väl inte av för hackor.
Är du bortskämd: Ja att säga något annat är väl jordens största lögn!
Vad gör du i morgon: Sitter i skolan mellan 10-18
Vad är det värsta du vet? Personer som är självupptagna och inte inser att det faktiskt kan såra andra!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Den som det visste, är nog olika från vecka till vecka.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Charlotte Kalla tycker jag verkar bra!
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja självklart!
Vad använder du för shampoo? Just nu, Head & Shoulders

Vad är det finaste du fått? Oj, det vet jag inte riktigt, kan nog inte säga bara en sak!
En speciell dag du minns: Det finns så många härliga stunder i mitt liv, men de behåller jag för mig själv.
Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu: Kanske, kanske inte.. det är inget jag vill dela med mig

Om fem månader: Den som lever får se

Du samlar på: Starka minnen!
Gröna eller röda äppeln: Beror lite på hur jag känner.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster, mamma och pappa eller vännerna
Gillar du golf: Har inte spelat så mycket, men det verkar kul
Vilken tid gick du upp idag: Ingen aning.
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes sir.

Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Självklart, jag gråter jämt.

När grät du senast: Förra veckan tror jag..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Säga ifrån CSN.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, typ jämt.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, men enbart för mig själv. Kräver inte att någon annan måste ha det!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är olika beroende på vad som hänt kvällen innan.

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Ja någon dag.
Vill du ha barn: Ja självklart
Solar du ofta: På sommaren om vädret tillåter och kanske någon gång i solarium

Är du bra på att laga mat: Jag kan om jag vill, men har än så länge inte hittat tålamodet.
Är du flygrädd: Nej inte ett dugg.
Hur vig är du: Det beror på.. men var vigare förr.
Är du musikalisk? Ja oerhört.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, men iskallt.
Vilken är din favoritglass: Choklad och melon
Tror du på ett liv efter döden: Nej egentligen inte, men tror ju inte att man bara pang boom försvinner

Tycker du om sushi: Nej äter inte fisk

Vad äter du helst när du ser på film: Choklad eller popcorn

Har du tandläkarskräck: Nej inte alls.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och

Vilken ögonfärg har du: Ljusbrun-/gråsprängda

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo det har väl hänt ett par 50 gånger! :)
Biter du på naglarna: Nej, det är ohygieniskt!

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu har det vart lite dåligt, men ska komma igång med en rutin på två-tre gånger i veckan + promenader.

Senaste låt du hörde: Tick tick boom - The Hives (lyssnar in mig inför torsdag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0