Sparks Rock!

Glömde nämna detta i det tidigare inlägget!
Igår tävlade min systers lag DM i cheerleading! Jag vet hur hårt hon sliter för att de ska bli så bra som de faktiskt är! I år igen tar de hem guldet! Så stolt syster är jag nu, och jag har sett laget några gånger, de är riktigt vassa!
Önskar verkligen att jag hade kunnat sett dem igår i Uppsala, hade förmodligen gråtit jag också!

Miniminiorerna tävlade ju i en klass där alla får guld, så det är klart Emma var glad ändå!
Individuell - Guld till Sparks
Group Stunt - Guld till Sparks
Junior B - Guld till Sparks

Sen det mest prestigefyllda priset fick de också - Most Valuable Performance! Det är helt sjukt! Jag är så stolt över min syster just nu!



(bild lånad från Emmas blogg)

Grattis Sparks - You rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0