Sweet springtime.

Kanske det är våren som satt känslorna på spinn men jag känner mig så himla glad just nu! Det är kanske konstigt med tanke på att ingenting har hänt egentligen. Men jag känner mig bara nöjd. Skolan har ju absolut ingenting med all min upprymda känsla att göra, för den kan man vara allt annat än glad åt.
Men är bara glad åt allting! Oförklarligt. Kanske är det för att min syster kommer imorgon och vi ska gå på The Hives, sen spendera hela helgen åt att göra såna där saker som ingen annan förstår! En typisk systrarna Arvidsson-helg!

Nästa helg får jag också spendera med Emma, då åker vi till Vemdalen. Så skönt att få komma bort ett tag, känner att jag behöver komma hemifrån. Inte bara från Linköping utan från Kolsva också.. Behöver en paus från verkligheten. Jag lovar, v. 15 kommer jag skina som en sol! Hoppas på att våren har kommit då också, solen och värmen! Då kommer allting kännas perfekt!

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's anatomy och somna med ett leende!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0