sweet.

Jag blir lite pirrig så där.. ni vet som man kan bli ibland. Bra pirrig, väldigt glad pirrig.
Men men, vi tar en dag i taget!

Idag hade vi en seeeeg föreläsning. Att man nästan somnar typ tre gånger tyder väl kanske på att en PP-presentation inte alltid är det bästa alternativet för att få folk att lyssna intensivt. Nej tack!

Imorgon ska vi jobba med projektet hela dagen, sen har det lagts in en föreläsning mellan 15-17. Hur pigg kommer man vara på den tror ni? Inte kommer det väl vara någon top notch-dag direkt. Jag gillar egentligen inte eftermiddagar alls, man är alltid så seg. Det är bättre att gå upp tidigt, göra det som måste göras och sen känna frihet resten av dagen. Nu har vi i och för sig ingen frihet nu, då vi har tenta om två veckor. Jag börjar känna mig lite stressad! Men efter fjällen tänkte jag känna mig lite lugnare!

På onsdag åker jag hem till Kolsva. Det kommer bli ett jävla flängande fram och tillbaka nu den närmsta tiden. Men vad gör man, det är ju inplanerat.

Nej, dags att krypa ner under täcket. Sovtime! Jag är inte avundsjuk på de som köar till SOF, jag är inte avundsjuk på Lina som ska sitta på dödgrävarpasset inatt och vakta! Jag tycker mest synd om henne faktiskt!

På återseende!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, jag tycker lite synd om mig också. Ska snart åka till skolan... Sov gott! :)

2009-03-30 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0