Unfair!

Vad är det för fel på Sverige? Tror ni att det var roligt ute idag? Nej kan jag helt ärligt svara! När jag väl hade bestämt mig att trotsa snöfallet och ge mig ut så kändes det gött, men efter en kvart vände jag. Det funkade inte och jag var lite frusen. Det blev väl sammanlagt en 25-minuterspromenad, det är väl inte riktigt okej. Jag hade sett fram emot en timmas skönt traskande, men istället blev det slaskande! Var är våren? Mars är inte en uppskattat månad!

April var är du när jag behöver dig som mest? Vårkänslorna spirar inte, jag känner mig relativt tom inuti. Därför ska jag nu slockna under täcket och drömma mig bort... västerut!

Imorgon, plugg hela dagen i skolan och sen bio på kvällen med Martha!
Jag behöver en kickstart!
Beach 2009 - oh yeah baby!

På återseende!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0