Vad-gjorde-jag-igår-ångesten

Den har faktiskt inte infunnit sig! Jag ångrar ingenting av det som skedde igår, faktiskt ingenting. Så nöjd med min tillvaro! Så klart, att vara bakis gör väl ingen nöjd, men jag är ändå så där skönt bakis. Ingen huvudvärk eller någonting. Bara seg i kroppen, dock en sjuk träningsverk sen i fredags, kanske inte hjälpte att jag dansade runt igår heller. Min pluggfria dag idag, känns väldigt skönt. Kommer nog somna klockan 21 ikväll.

Kom typ precis hem från Donken, vart där med Lina sedan kl 15. Garanterat rekord! Men det blir så, och man har mycket att prata om. Det var ju så trevligt och gott! Men vädret gjorde nog att jag drog lite på att cykla hem. Kändes sjukt tungt!

Nå väl. Gårdagen var riktigt rolig och vi hade faktiskt ställt in oss på att ha riktigt roligt och bli riktigt fulla. Mission completed! Jag menar, har man den inställningen från början finns det inte mycket som kan rubba den känslan! Jag ägde i baren, det gäller att ha ett eller i mitt fall flera plus hos bartendern. Ja visst, smäll på leendet och snacka lite fint så prioriteras din beställning! Annars var det mycket folk, jag tror det var sammanlagt kanske 6 Pol.kand/Pol. mag-studenter där, annars bara I:are och ekonomer. Min gissning så klart, kanske var andra människor där som inte jag känner till!
Vi dansade, drack, dansade lite mer och sen gick brandlarmet. Jag har aldrig vart med om ett värre tryck när vi skulle bli insläppta igen, för att hämta jackorna. Vad tänker folk med? Ingenting måste jag säga. Jag har stått längst fram på många konserter och det är fan inte i närheten samma tryck då som det var igår. Och på festivaler brukar det inte vara majoritet nykert i publiken ju. Men men, efter en ordentligt klämd arm så fick jag komma in och hämta min jacka.

Sen cyklade vi hem och jag somnade. Hade visst lämnat datorn på, så den hade självdött eftersom batteriet hade tagit slut. Bra gjort! Jag minns inte detta, men den stor nere på golvet idag när jag vaknade.

Imorgon är det en lång dag i skolan och jag har ingen matlåda kom jag på nu! Fan också! Jag orkar inte laga något just nu så det får bli lite makaroner och köttbullar imorgon. Pallar inte göra något annat kl 6 på morgonen. Det får bli det!
Nu ska jag däcka i sängen med en skål popcorn och några Vänner-avsnitt!

På återseende!

/Ida



Snygg början!



Snyggt avslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0