Wedding-weekend!

Söndag 1 mars. Äntligen börjar vi komma in i vårmånaderna. Här skiner solen, känns härligt.
Idag ska jag åka tillbaka ner till Linköping. Per tåg som sig bör, även om jag hade föredragit bil, då jag har lite att släpa på. Det kommer bli drygt! Hoppas på sittplats på tåget, annars vet jag inte riktigt om jag någonsin kommer ha så här mycket grejjer med mig. Jag har ju tagit med mig böcker hem, då jag tänkte att jag hade god tid här hemma för att plugga. Meeen nej! Jag har väl typ öppnat och stängt dem ganska snabbt igen. Kändes lite B, då jag ville plugga och att jag faktiskt släpade med mig dem. Men men, jag får väl finna mig i problemet och hoppas på att bussen inte går innan jag hinner på den.

Igår var vi på bröllop i Skultuna, anledningen till att jag var hemma i Kolsva den här helgen. Det var väldigt trevligt, första bröllopet jag har vart på. Det var fint men svinkallt i kyrkan, det var roligt på festen efter. Det blev god mat och trevlig dans med brud och vänner. Hade ont i fötterna men inte så farligt. Mina lilltår skapade lite problem men så fort jag svängde mina lurviga (eller slätrakade) så kändes det inte. Tips är alltså att aldrig sitta still när man har högklackat!
Det var alltså pappas kusin som gifte sig, men eftersom hon är 3 år äldre än min syster, känns det mer som att det är vår kusin. Roliga tal, rolig musik, en skön kväll.
Stupade i säng när vi kom hem!

Men idag är det åter till hemmet i Linkan och mina vänner. Så skönt som det är att vara hemma i Kolsva, så skönt är det att komma tillbaka till Linköping!

På återseende!

/Ida


Så här såg jag ut på bröllopet!

Sen lite bilder från Tjejvasan, som jag faktiskt lovade!

Pigg och redo att ta an 3 mil på skidor!


På väg in i mål! Skönaste känslan ever!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Snygg du var på bröllopet!! Alltid lika kul med bröllop och dans! :)

2009-03-01 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0