Död åt...

... kursen Kunskap och Kommunikation! Jag säger inget mer om det så behöver ni inte fundera! Ok?!

Annars skiner solen, det har varit jätteskönt ute idag. Dock har Emeli, jag och Linnea suttit inne i skolan och pluggat. Har fått till delmoment 4 i KoK ganska bra, har bara slutklämmen kvar. Den är nog inte så jättebra, hoppas mest på att jag får en 3:a och så kan man släppa den kursen sen. Det är allt jag begär!
Tänkte jag skulle fixa klart den senare ikväll. Det kommer gå bättre att skriva senare.

Igår kväll var jag hemma hos Mr Right och vi åt god mat. Han är en hejare i köket måste jag säga, och ingen är mer tacksam för det än jag! Jag kan om jag vill, men jag orkar aldrig. Tänkte att jag skulle bättra mig till hösten, och finna glädjen i matlagning. Vi åt i allafall lövbiff med gorgonzola och pommes stripes. Sweet! Sen kollade vi på Phantom of the Opera. På DVD dock, inte på TV. Haha, hade ingen aning om att den gick på TV igår, men tydligen gjorde den det. Men då slapp vi reklamen! Till det hade vi grönsaker och dipp. Supergott måste jag säga! Det är nog min nya drog till sommaren. Dipp och gurkstavar!

Kl fyra idag mötte jag Lina vid Mackedonken och vi åt. Flottigt men gott! Sen satt vi där och samtalade fram till kl sex då jag cyklade hem och hon förhoppningsvis åkte hem och packade. Åter till gamla lägenheten för henne!
Nu ligger jag här, har diskat precis. Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag fortsätta lyssna på Änglar och Demoner. Sjukt spännande nu, helt beroende! Ikväll blir jag själv hemma, antar jag. Mr Right har tentaP och sitter i skolan och pluggar som en tok. Han är så duktig och jag inspireras till att plugga som en tok till mikrotentan! Har ju redan börjat faktiskt. Vilket är jättebra!

Imorgon har vi lektion, sen FLiNS-möte. På tisdag är det dags för redovisning av makro-arbetet och jag tänkte lämna in mitt arbete i Kunskap och Kommunikation. Sen kan man släppa allt och bara lägga fokus på mikron. Det här kommer gå vägen, det känner jag på mig! På onsdag åker vi till Stockholm, så skönt att få lite paus från Linkan. Emeli är nervös och vi försöker med vårt allra yttersta att lugna henne. Emeli, du är ju så allmänbildad att du skulle kunna slå Stig-Björn (från Boston Tea Party du vet),  och du kommer klara det galant!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det till att göra klart KoK. Aj, min mage gör ont!

Bisous!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Emeli

Tack, söt du är :) Jag känner mig faktiskt lite lugnare ikväll..höhö. :) Det kommer bli great i Sthlm!

2009-05-24 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0