En helg på bruket!

Yes, sitter här hemma i lilla Kolsva. Ledsen för dålig uppdatering men ack så lite jag har brytt mig om bloggen den här helgen! Åker tillbaka till Linköping på måndag, längtar redan!
Allt har verkligen vart super i helgen, så skönt att ta lite ledigt och bara koppla av här hemma hos mamma. Idag kom pappa hem från Polen också, så trevligt.

Hoppas på att jag får träffa min Stina på måndag innan jag drar vidare mot Östergötland och stormen. Det ska tydligen bli kallt nästa vecka. Inte helt okej!
Jag ska iofs plugga som en tok i veckan, så att solen inte tänkte visa sig och vara varm gör mig inget. Bara det inte regnar på fredag. Då är jag nöjd!

Life is like a box of chocolate, you'll never know what you're gonna get!



/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis grattis grattis! :)

2009-05-05 @ 14:08:05
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0