Gräsligt!

Ja, det kan man säga! Här sitter jag och har inte plitat ner ett ord på flera veckor känns det som. Minns inte riktigt, men tror jag senast uppdaterade förra veckan! Allting annat har liksom vart viktigare!
Vad gör jag hela dagarna då? Eftersom jag uppenbarligen inte har tid med det här.
Gräsligt även på det sättet att det är pollen överallt och mina handtag på cykeln blir klibbiga! Även jag blir klibbig, i ögon och näsa! Vem hade bett om det? Inte jag! Nu har jag väl äntligen fått en allergi, jag som, när jag var liten, kände mig lite utanför när jag inte var allergisk mot något. Men det hade väl kunnat vara något annat, som... fisk t.ex.

Jag gör sjukt mycket annat som att jag ringer folk, jag pluggar huvudet av mig, jag går på kravall, jag städar hemmet, jag kollar Sex and the City, jag sms:ar, jag hänger med mina underbaraste (både females and male ;) )
Så allt det är faktiskt lite viktigare än att skriva i bloggen. Jag har haft lite ångest, borde ju uppdatera mera. Kanske ska bli min nya regel. Uppdatera mera! Sätt upp på kylskåpet och kör!

Jag satt nyss på "balkongen" i solskenet och läste. Icke nu längre, eftersom solen strejkar och kyrkklockorna plingar! Det börjar dra kallt om både tår och resten. Jag har ju förfasen bara bikini på mig. Mjukisar och bikini, det är fan rätt! Är det sol så är det sol. Här gäller det att passa på!

Vi har fått våra SOF-band nu. Äkta festivalkänsla, skönt att det inte är något halvmesyr med det hela. Jag satsar på lördag kväll, medan andra satsar på hela helgen och mina birds satsar på torsdag samt lördag. Dock ska Martha och Sara jobba på lördag kväll och inte fredag kväll som oss övriga. That sucks, men vad göra? Niente! Öva upp några spanska fraser till sommaren kanske vore i sin ordning? Vad kan mikroekonomi heta på spanska?

Nej, back to business! Kl fyra blir det promenad med Linnea och kl sex möter vi upp birdsen på stan för en underbar fika och lite skvaller! Ikväll blir det gossip girl och somna i en tom säng! :(
Peace, love and music!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0