I wanna hold your hand..

när regnet faller och mörkret tränger sig på..

Vad hände med det fina vårvädret? Det for sin väg och along with it flög även värmen! Vad tusan är det frågan om? Jag som tog med mig praktiska gladiatorsandaler med mig hit från Kolsva och så ska det bli sånt här trash-väder! Jag accepterar inte regn imorgon kväll på UK, nej jag gör det inte!!!

Sitter här i min säng och ska snart pallra mig tillbaka till skolan. Gud, här måste det ju pluggas några timmar tillsammans med flickorna innan vi intar FM:s Ölstopet på Blå havet. Tidigt ska man inviga helgen. Torsdag kan vara den bästa dagen för det har jag hört. Så några kalla sänks nog ner i strupen innan man känner sig belåten och drar sig hemåt för lite myspys. Kanske Walk the line, ryktades om att myspys inte sett den. Och jag har framför allt inte sett den på väldigt väldigt länge!

Jag blir så deprimerad av att titta på fönstren som är våta av regndropparna som träffat dem. Man blir ju lätt lite ledsen av att se regnet falla. Därför blir det till att knäppa på sig jackan och cykla med nerböjt huvud till skolan. Eftersom det tydligen ska envisas med att blåsa jämt och ständigt i den här staden så får man helt enkelt kämpa lite extra och acceptera svett när man kommer fram till Uni och parkerar cykeln.

Falling, yes I am falling.. and he keeps calling back again...
I've met some other boys, but they were never quite like this!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0