Moi je joue.

Moi je joue
Moi je joue à joue contre joue
Je veux jouer à joue contre vous
Mais vous, le voulez-vous?
De tout coeur
Je veux gagner ce coeur à coeur
Vous connaissez mon jeu par coeur
Alors défendez-vous

vad har jag hittat på under min lilla tid hemma i lägenheten?

1. Jag har sjungit halsen av mig till Chess på svenska och sedan bytte jag till Phantom of the Opera.
2. Fört över låtar till telefonen och skapat ordning i den.
3. Handlat på Ladan med Linnea, för mig blev det chips, gräddfil och dipp. Sprang sedan hem i spöregn!
4. Duschat och sjungit ännu mer till Phantom of the Opera!

Nu sitter jag här. Galet uppspelt av någon anledning. Har faktiskt ingen aning om varför, kanske för att vi drar till Sthlm imorgon och jag verkligen sett fram emot denna paus!?! Troligtvis. Ikväll ska jag även kolla på någon film som jag kan sitta och prata med i. Såna filmer är de absolut bästa, så troligtvis blir det The Holiday eller kanske Dirty Dancing!

Nehej, ska man kanske få någon slags fason på risbusken man har på huvudet så det blir någon ordning på kalaset här i sängen! För övrigt är min säng för mjuk, jag ska köpa ny madrass. Det funkar inte längre. Fjädrarna tjongar ju så fort man rör sig. Så nej, inte längre! Annars är sängen en av de platser jag spenderar det mesta av min tid här hemma i lägenheten. Kan kallas förslappat men varför sitta någonstans där man får träsmak när man kan ligga i en underbar säng och enbart få svankrygg?! You see!

Tänkte lägga in lite bilder, men det får bli på torsdag kväll!

Imorgon: Stockholm!

Bisous!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0