never say it, just never say it!

Ibland börjar livet se lite ljusare ut. Ibland går det i beiget, ibland i grått. Allt som oftast har min vardag gått i svartaste svart, men så en dag kom det en fräsh bris och blåste allt det svarta så långt bort att jag tror det är i Kina nu!
Min vardag är nu för tiden ljus, skiner som solen. Gräset är grönt och det har aldrig känts bättre att vandra med nakna fötter över det daggvåta gräset. Det finns bara EN anledning!

I helgen är det SOF! På fredag jobb, på lördag fest, på söndag inte-göra-någonting-dag med den som får mig att le och bli alldeles varm inombords och på måndag sätter man igång på största allvar med mikroplugget! Nu, ladies, är det time för take off!
Let's bring this baby home!

Stay cool!

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0