Rain and thunder!

Jo, visst smällde det till och blev ett kort strömavbrott här hemma hos mig. Jag blev lite rädd för det klickar alltid till i min stereo och jag stod i min egen lilla värld, som vanligt, och paow! Det varade bara i typ en minut, men ändå. Sen var jag tvungen att lyssna intensivt genom balkongdörren och hörde faktiskt ett litet muller. Härligt, åskan är här, dags för sommartider hej hej! Inte för att jag egentligen gillar den låten, men det går alltid bra att återkoppla till såna där käcka titlar i sina texter.
Nu ligger jag här och stirrar ut genom fönstret.
Det är svart på himlen och regnet smäller mot fönstren. Jag är uttråkad!

Änglar och demoner ljuder i öronen.
Johan Rabeus är en riktig hejare på att läsa in ljudböcker måste jag säga.
Det är så spännande nu! Snart klar också!

Nä, jag har inte skrivit klart min KoK. Det är på G, men just nu fick jag panik och var tvungen att lägga ner. Får se om jag tar upp det senare ikväll, annars blir det till att skriva klart det imorgon. Jag har ju inte så mycket kvar, men sjutton, man ska finna inspirationen också, och den har flugit sin kos!

Man kanske skulle knapra i sig några rostade mackor med marmelad under osten?! Mm, mumma!

Jösses, när jag skrev den tidigare meningen var det en fiskmås som flög in i mitt fönster!
Grattis, hoppas han dog!!! Jag fick hjärtklappning nu!

Kommer värmen nästa vecka?

Årets FLiNS-resa kommer bli kanoners kanon, bara så ni vet!

Bisous!

/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vart kommer den resan gå. Säg! :) Kram

2009-05-22 @ 19:04:23
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0