Är jag rädd för det som komma skall?

Jag lever, trots att vi var ute igår och hade så roligt. Dansade hela kvällen, vilket iofs var nödvändigt, då mina klackar är så höga att står man still dör man långsamt.
Men jag säger, det var nog en av de roligaste kvällarna på länge. Tack tjejer, för allt! Ni är så underbara!

Jag är förkyld, jag är seg i kroppen, jag är lite fundersam över min framtid, jag har en knut i magen! Men det löser sig förhoppningsvis snart, och jag vet att det enda som funkar är att borra ner huvudet och köra! Inget annat existerar.

Ikväll ska jag vara solokvist, Fredrik ska leka med sina kompisar. Så antingen hittar jag på något med tjejerna, annars tänker jag nog vara hemma hos mig och kanske läsa klart Lasermannen eller lyssna på min ljudbok. Whatever, så hittar jag på något.

Imorgon blir det Allsång på Flamman, ska bli skoj. På söndag blir det mys hela dagen, och sen bio på kvällen. Äntligen, New Moon! Den kommer nog vara riktigt bra!

Plugg imorgon på dagen, jag har ju en riktig morot nu, så jäklar vad jag ska sätta de tentor som är kvar nu! Nu jävlar!!!

Nej, snart dags att dra sig hemåt, pizza med tjejerna hemma hos mig efter ett. Åh så nödvändigt! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0