fundersam och inställd!

Jag sitter och funderar vad det kan bli för något. Stressen från förra veckan har lagt sig ganska kraftigt och nu är jag mer loj till vad det kan bli! Struntsamma, bara jag får reda på det snart!

Jag har nog aldrig längtat så mycket till efter jul som jag gör nu. Don't get me wrong, det ska bli så skönt att åka hem över jul, vila upp sig, umgås med familjen och så vidare. Även fast jag kommer plugga alla dagar utom julhelgen, så kommer jag ändå känna mig avslappnad.
Fredrik kommer befinna sig i Costa Rica, så mina besök på mailen kommer nog ske rätt frekvent. Men jag är så sjukt trött på den här höstterminen, som faktiskt verkar komma till ett slut. Firar med ett bang - två tentor på samma dag. Två tentor som jag MÅSTE klara!

MÅSTE = om jag gör det så tänker pappa sponsra lite till min snart inköpta iPhone. Awesome morot till att plugga som en dåre. Vilket nog inte ska bli så svårt. December närmar sig och Campus Valla förvandlas till ett myller av tentapluggande studenter - krig om platser i a-huset. Hur tidigt måste man komma den här gången?

Jag kör, med huvudet före, rätt in i kaklet!

Dags att rota i Fredriks frys, vad kan vi tänkas göra till middag?

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0