Jag lever faktiskt!

Det är verkligen på tiden att jag laddar upp ett litet inlägg här.
Det har vart mycket senaste tiden, så jag har inte orkat bry mig om bloggen speciellt mycket. Det är ju inte hela mitt liv direkt!

Nu sitter jag här, precis gjort lektionsuppgifter till Regressions-kursen, awesome! Sen får vi se hur pass många rätt jag kan tänkas ha, men det är en annan femma! Man lär sig oavsett!
Ska börja sortera inför tvättningen, ska nämligen lassa in några maskiner imorgon. Förmodligen imorgon, annars på torsdag! Men ja, sortera så att det är redo och står på golvet och skriker åt mig varje gång jag kliver över det, gör ju att jag måste ta tag i det någon gång!

I helgen var jag i Karlstad och hälsade på Malin, tillsammans med Helén och Stina. Så trevligt som vi hade det, riktigt underbar helg och jag har saknat mina tösabitar så sjukt mycket! Görs om snart igen, här i Linkan eller i Jönköping!

Ikväll blir det omelett, sen ska jag bara läsa i Breaking Dawn. Fredrik har kommit så långt så jag måste läsa ifatt så jag förstår hans: Meeeen åååh, det är så sjukt mycket mer som kommer hända juuuee! Guuud det är sååå spännande!

Ja!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0