Today's not a good day.

Jag har inte haft en bra dag idag! Måtte inget hända ikväll som gör att jag verkligen välter ner i sängen och storgråter mig till sömns. Jag orkar inte med sånt, inte idag!
Inte bara för just det där, men till råga på allt så upptäcker jag på förmiddagen att jag blivit utslängd från Facebook! Varför då?! Jag har inte gjort något fel alls. Så kul att starta en ny, eller inte...

Allting är bra på de flesta planen, men jag är bara väldigt utstressad och trött! Allting hopar sig och jag känner mig smått panikslagen. Tror jag måste göra lite meditation så jag lugnar ner mig lite inombords! Det är inte bra för mig, det är inte bra för min kropp. Vilket syns på håret btw! RISBUSKE!

Helgen blir i alla fall rolig, det har jag fått för mig!

Tror jag ska beställa en personlig almanacka till nästa år. Ta en paus med min i skinn. Det låter bra tycker jag!
Jag ska i alla fall försöka få i mig någon slags föda nu, sen måste jag diska. Gammal disk är inte top notch!

Nä, fy fan för den här dagen säger jag! FAN! FAN! FAN!

[ida]

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej vännen!

Låter inget bra alls med dig :( men du ser det kommer lösa sig..det gör det alltid även fast man det är jobbigt ibland! Vi finns här om du vill prata..kom ihåg det! Och helgen blir jättekul! massa fest o kul :) o julljuset kommer ge dig ny energi tror jag :)

Kramar

2009-11-26 @ 18:41:32
URL: http://jenniebardosson.blogg.se/
Postat av: Emeli

Imorgon är en annan dag!



"Måtte du vara mycket lycklig -

men om något svårt dyker upp, hoppas jag, att du alltid hittar en hand som leder dig och någon som tröstar dig,

en röst som muntrar upp dig."



Från en liten klok bok jag har :)



Ha det fint!!

Massa kramar!!

2009-11-26 @ 20:06:57
Postat av: martha

i helgen ska vi ha kul !!!! massa party och massa dansande !! kramkram stumpan

2009-11-26 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0