Apropå...

Gud ska veta att man lever när man får cykla hem i spöregn och snålblåst!
Jag behöver ett par gummistövlar, det är nog en sådan där viktig sak som jag måste äga!



Nu sitter jag vid köksbordet, har diskat sen gårdagens trevliga fika och ska sätta igång med statistikuppgift 2. Lina och jag försökte ge oss på lektionsuppgifterna till fredag men kände väl att det var lite svårt efter bara en föreläsning.
Jag tackar Nicklas som låter mig låna hans bok till den här kursen. 570 spänn insparade! De vill jag göra annat för.

Åker ev. till Karlstad den 7 november. Helén kommer också dit då, vore toppenskoj. Hänger på min ekonomi dock, vill jag säga. Verkligen på min ekonomi.

Nå väl!

Dags att göra klart och skicka in!

Jag har ju designat om min blogg lite, vad tycks? Tacksam för kommentarer, även om ni är de som alltid läser den! :)

[ida]


Kommentarer
Postat av: Sara

Det blev jättebra! Blev du inspirerad av vårt samtal i skolan. :) Jag vill också ha ny header, men det är svårt att göra tycker jag. Kram

2009-10-20 @ 22:36:37
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0