Frappucino?

Enligt rykten ska Starbucks öppna i Sverige, dock ute på Arlanda. Where else? Så man får väl passa på när man flyger, så ofta som man gör det.. :P
Dock har jag listat önskade resmål för våren:
1. Milano
2. London

Till hösten flyttar jag utomlands, eller så är planen i alla fall! Hoppas jag kommer dit jag vill!

Lyssnar på Markus Krunegårds nya album på Spotify. Låter väl ungefär som förra, men inte riktigt samma grymma energi tycker jag.

Har skickat in statistiken också, samt ätit en för stor bit kladdkaka. Nu mår jag illa!

Promenaden gav mig energi på förmiddagen, den försvann i och med att jag tryckte på send-knappen. Nu ska jag nog diska upp allt och sen lägga mig i soffan med en kopp grönt te och Breaking Dawn. Måste läsa, känner suget! Plus att jag ser den från vart jag sitter nu, så det är som att den skriker - TA UT MIG UR BOKHYLLAN OCH BÖRJA LÄS MIG!!!

Dimman lättar, jag ser ladan!

Jag är kärare nu än jag någonsin vart! DU fyller min kropp med liv!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0