funderingar.

Jag har lite att fundera på idag. Tänker inte delge det här, för de som jag vill berätta för, berättar jag för personligen. Vissa saker lägger man inte upp här.
Jag gick en promenad i solen idag, eftersom jag kände att jag behövde få tänka på lite annat.

Sen kom jag hem, satte mig med mina riskakor och kollade på 1 avsnitt av Gossip Girl och två av Grey's Anatomy. Så nu är jag i fas.



Har fortfarande samma oroliga känsla i magen, som jag hoppas försvinner senare. Den är inte en trevlig upplevelse!

Även fast det inte är någon tenta nu inom närmaste tiden, så känner jag mig ändå stressad. Det är nog mest för att jag vill få vissa saker klara. Det är en hel del att fixa med just nu! Vet inte vart all tid tar vägen, men swoosch så är det framme vid deadline! Satan!

Plitar ner några stolpar till ett personligt brev. Eller snarare blir det typ 10 personliga brev. Har pratat med Södda idag också, det var roligt. Man får lite mer insikt när man pratar med någon via msn, än att läsa på bloggen ibland. Så passade på att fråga lite och fick en massa bra tips. Det kommer väl till pass!

Nu ska jag plocka in tvätt, sen städa min lägenhet. Jag måste göra något för att stimulera tankarna lite. Har satt på kent på högsta volym, då min granne så klart spelar techno på högsta volym, vilket han verkar tro ingen annan hör! Well...

Imorgon blir det blåbärspaj hos mig, vilket ska bli trevligt!

[ida]


många tankar kommer fram när man får tid för dem!


Officiella videon. Det kan inte bli mer kent!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack raring!Ja det var jättekul! Ni skulle ha varit där. :) Hoppas tentan gick bra igår. Kram

2009-10-18 @ 18:38:09
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0