I'm so alive.

I am on your side
I'm so alive

Här sitter jag och lyssnar på Ryan Adams och andra bra artister. Valt att kalla denna lista för Pepplistan, då jag för ett litet tag sen behövde något som fick fart i mig. Skapade den här, med blandade artister. Och jäklar anåda, jag säger, har aldrig städat så bra eller så snabbt förut. Gjorde en massa saker, samtidigt som jag (så klart) dansade runt som en tokig och sjöng med i alla låtarna! Annars går det liksom inte att lyssna på musik!

Min granne är hemma, och ni vet väl alla vid det här laget hur jag hör det!?! Jo, han verkar tro att alla i 22B och 22A vill lyssna på hans s.k. musik. Aaah, jag hatar techno!!! Det är inte värdigt att kallas musik!

Nå väl. Städning står på schemat. Senare kommer mina flickor hit och smakar på blåbärspaj och snackar. Det ska bli mycket trevligt. Älskar verkligen mina tjejer, de är helt underbara!


(saknar Sara och Lina på den här bilden)

Himlen är blå.
Solen skiner.
Jag vill ha en ny telefon.
Jag vill ha en toaster!

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0