jag är vilse...

...i dimman!

I normala fall ser jag ladan klart och tydligt från mitt fönster. Inte idag! Det är jättedimmigt ute, väldigt obehagligt och trots det så har jag vart ute och traskat i kylan. För ja, det var kallt, jag hade underställ men frös ändå. Var dock otippat svettig när jag kom hem.

Nu ska jag försöka plugga lite, tvätta och sen lyssna klart på min ljudbok och läsa lite.
Imorn har Fredrik tenta, så jag spenderar kvällen ensam. Funderar på att kolla på film kanske. Blir nog senaste Harry Potter. I can't deny it, I love Harry P.

På fredag är det mys, på lördag är det fortsatt mys hela dagen, sen fest + kravall på kvällen, sen softa på söndag! Efter det börjar pluggeriet på allvar, nu jävlar är det taggarna utåt!
Alla ni som vill agera forna ledare, så som Hitler, Stalin, Lenin, Mussolini, Mao, Pol Pot.. you just do it! Nu ska jag fanimej fixa det här! Pluggpiska - snärt - märke på ryggen!

(did that make any sense at all?)

Plugga!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0