On the road again.

Hemma från Resan, som var awesome! Vad annars kan den bli när vi alla följde med, minus Lina och Sara, vilket sög såklart! Men annars var den skitkul!
Bilder kommer senare, då jag ska sno åt mig några från mina vackra vänner!

Annars har jag inte så mycket att skriva. Intro-tentan sög, statistiktentan nalkas och suger inte alls lika hårt, och jag får vila lite i en vecka efter det!

En allmän undran: Varför har ekonomkillar så tighta byxor och så slemmigt hår? Är det för att så fort antagningsbeskedet kommer, så börjar transformeringen från normal till en slempropp? Och varför har alla ekonomtjejer så STORT hår och är så översminkade? Jag förstår ingenting!
(Drar inte alla ekonomer över en kant här, men många bör får nog känna sig lite träffade)

Dags att fortsätta lite med statistiken. Sen vankas dusch, matlagning och cykeltur till älsklingen i Åbylund.

[ida]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0