Träning + statistik.

Har pluggat hela dagen i skolan, det är verkligen tentaP nu. Jag verkar inte syssla med så mycket mer än att just skriva tentor, plugga till tentor, skriva tentor.. Men, låt oss säga att jag börjar ju få in tempot ganska bra.
Två tentor i helgen, dvs ingen tentafest för mig på fredag. Bara ta det lugnt!
På lördag ska jag till Emeli och käka pizza och kolla på kent-dokumentären. Vi ska ju på kent i mars. Woho!

Om en si så där 30-35 min ska jag bege mig mot campushallen, möta upp Martha och köra lite Core. Mitt kort har vart avaktiverat, men nu har jag betalt. Det funkade ändå inte att boka, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Får väl prata med dem.
Men skönt ska det bli i alla fall.

Sen cyklar jag mot Åbylund och lagar Spaghetti och köttfärssås till mig och Fredrik.

Trots tenta är livet faktiskt ganska trivsamt just nu! Men kallt!

[ida]



Just nu, grym låt som får en på topp!
La Roux - In for the kill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0