welcome sunshine, the earth says hello!

Det är lördag! Oh så jag har längtat efter helgen!

Gårdagen var ju dock inte så jätterolig. Det började jättebra, och jättemysigt tillsammans med finaste, sen när jag trampade till skolan började jag känna mig så olustig. Illamående och konstig. Tänkte att det går nog över. Icke!
Hade panik sista kvarten på första 45, sen åker jag hem. När jag kom hem strippade jag ner till bara underkläder, tvättade av sminket och kröp ner under täcket. Sen låg jag där och filosoferade, vilket till slut ledde till att jag somnade. Vaknade vid fyra, då Fredrik kom. Då mådde jag faktiskt bättre, så vi kollade klart på True Blood säsong 2, och sen åt vi pizza. Det var väldigt gott! Sen hade vi bara mys hela kvällen!

Btw, NÄR KOMMER SÄSONG 3!????!?!!?!!! Det var ju värsta cliffhanger! Jag blir tokig. Det måste komma en säsong till. Det är en så sjuk(!)t bra serie!

Idag är det lördag, ska snart ner till stan med Linnea m.fl. och fika. Jag har ju strängerligen shoppingförbud eftersom syster stor kommer nästa helg och sen åker jag till Karlstad och hänger med flickorna veckan efter. Sen tänkte jag faktiskt att jag skulle försöka spara lite nu, eftersom det snart är jul, och snart är det december, vilket innebär jättelite pengar, mindre än jag betalar i hyra. Hur tänker CSN i december egentligen? Jag får liksom inte tillräckligt för att ens kunna betala hyran. Och det gäller inte bara mig, det gäller alla som bor i T1, många i Ryd, ja nästan alla som bor i lägenhet hos Studentbostäder betalar väl nästan runt 3800 minst. Och det är väl typ vad vi får i december. NOT COOL CSN, NOT COOL!
Ja, ikväll blir det inflyttningsfest hos Martha och Johan, sen kravall. Det ska bli kul att få festa med tjejerna igen, det var längesen nu. Kanske därför jag spelar så hög musik här hemma så att det skallrar i skåpen! Haaha, right back at you neighbour!

Nu ska jag klä på mig, snart dags att möta upp Linnea!

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0