Är hösten här nu?

Nja, jag vet inte riktigt om den är här riktigt än. Men det känns i luften att den verkligen är på G. Jag tror jag använder min skinnpaj sista veckan för säsongen. Sen blir det till att byta till en annan jacka. Jag är väldigt sugen på att köpa en ny, men har just för tillfället typ 500 spänn att leva på för resten av månaden, så ja. Det ser ju rätt mörkt ut på den fronten!

Nå väl!

Jag har dragit på mig jordens förkylning. Alla är sjuka, så det var väl rätt oundvikligt att flickan med sämst immunförsvar skulle drabbas hon med. Men en sak frågar jag mig: Hur mycket snor kan en människa producera? Är det en fråga för experterna kanske? Jag vet inte, men just nu känner jag att det är litervis! Det tar ALDRIG SLUT!!!

Ikväll blir det falukorv i ugn med potatismos, gott! Lite husmanskost över det hela och så blir man mätt.
Imorgon bitti ska vi köa för Draget-biljett, cirkustema i år. Jag som inte är världens största fan av clowner kommer väl få hjärtstillestånd där inne, då jag har fått för mig att de flesta kommer klä ut sig till det. Inte awesome!
Jag tror jag satsar på ballerina, något fint med knut mitt på huvudet och en vacker sminkning! Oh fick värsta bilden i huvudet! Det här kommer bli jättebra! Förfest hemma hos Iliana, Karin, Danijella och Frida. Kommer bli roligt, och det är nära mig!

Dags att googla på ballerina! :)

[ida]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0