Dolly är i min lägenhet!

Jo, det är minsann sant. Jag har ett uppblåsbart får i min lägenhet, ett får som tillverkats för att sjuka människor ska kunna utnyttja det.. mer tänker jag inte gå in på. Men om temat är arabisk bondgård så antar jag att ett får kan vara nödvändigt.

Igår var det vinbrännboll.. och JA! Det var verkligen VINbrännboll. Idag är hela min kropp i försvarsställning mot allt som är jobbigt. Typ som att över huvudtaget röra på sig. Det man kallar bakisskakis är precis vad jag är idag. Not fun!
Det går nog över.

Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara. 3 st laddade jag, så nu blir det minsann tvättat. Var iofs nödvändigt att tvätta vissa kläder, för jag vill ju ha med mig dem på resan.
Vi åker snart. Det ska bli riktigt roligt!

Jag behöver dammsuga egentligen, men tar det nog när jag kommer tillbaka från skolan. Just nu är det bara så jobbigt att behöva tänka på det!

Jag är fortfarande sjukt lycklig för att jag klarade tentan! Så jävla skönt!

1. Hänga tvätt när maskinerna blir klara
2. Åka till skolan och städa Lastaren med Emeli
3. Åka hem och dammsuga
4. Åka ner till stan och shoppa samt möta pojkvän och vara smakråd!
5. Åka hem till Fredrik och ha myskväll med god mat och lite True Blood!


Jag måste bara få säga en sak också. Jag tycker så mycket om er tjejer, ni vet ju vilka ni är. I ur och skur ställer vi upp på varandra och jag är så tacksam för att ni finns!

[ida]


Kommentarer
Postat av: Martha

tack för stödet igår vännen!! ibland svallar känslorna upp helt okontrollerbart liksom. kram!

2009-09-25 @ 17:48:36
URL: http://annamartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0